CSÁSZÁR AUTÓSZERVIZ
Főoldal  >  Újautó választék  >  Újautó választék  >  Kishaszonjárművek  >  Master  >  MASTER Furgon
Nyomtatás

MASTER Furgon

Vissza az új modell választékra

TWIN TURBO - DUPLA HATÉKONYSÁG

A TECHNOLÓGIA LEGJAVÁT EGYESÍTI A NAGYOBB TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ALACSONYABB FOGYASZTÁS ÉRDEKÉBEN

Az új Renault Masternek sikerült egyesítenie a nagyobb teljesítményt az alacsonyabb fogyasztással és CO2 kibocsátással. Az új Energy dCi 135 és Energy dCi 165 motorokkal 100 kilométerenként akár 1,5 literrel is kevesebbet fogyaszt* a Renault Master. A vegyes fogyasztás tehát akár 6,9 l/100 km* is lehet, köszönhetően a Twin Turbonak, a Stop & Start rendszernek és az ESM (Energy Smart Management) rendszernek.

A TWIN TURBO ELŐNYEI

A "Twin Turbo" technológia már az alacsony fordulatszámtartományban is nyomatékossá teszi a motort, így a vezetési élmény értékéből semmit nem von le. Ennek az architektúrának köszönhetően az optimális fordulatszámtartomány kiszélesedik.

* A fogyasztási adatok minden esetben a hatályos európai NEDC ciklus alapján kerültek meghatározásra

MOBIL IRODA AZ UTASKABINBAN

GYAKORLATIAS ÉS SOKOLDALÚ

Foglaljon helyet a kényelmes sofőrülésben, tekintse át az ergonomikus műszerfalat, használja ki a könnyen elérhető és hatalmas tárolóhelyeket. Az új Master utastere profiknak készült, tágas, világos és kényelmes, klimatizált és csendes, így a mindennapi munka sem lesz olyan fárasztó. Parkolás közben igazi mobil irodává alakíthatja az utasteret: elforgatható notebook-asztalka, rengeteg könnyen elérhető és praktikus tárolóhely, irattartó, mind az ön rendelkezésére állnak.

TELJES VÁLASZTÉK

Az új Renault Master a lehetőségek végtelen tárházát kínálja: furgon, duplakabinos furgon, szimpla- és duplakabinos alváz, dobozos és billenőplatós felépítmények… Ezen felül minden igényt kielégítő kabinválasztékkal áll a profik rendelkezésére.

A hajtást illetően rendelhető első- és hátsókerék-hajtás, szimpla vagy dupla kerekekkel, függően attól, hogy a megrendelő mennyire kívánja terhelni az autót és milyen távolságokat kíván megtenni. Az új L4 hosszúságú furgon, amely szimpla hátsókerék-hajtással rendelkezik, az oldalajtó felől is pakolható, akár EURO raklapokkal is.